fredag 15 oktober 2010

Man får inte glömma att minnas..

Efter mycket om och men så fick jag kallelse till psykologenheten för att få göra en stor neuropsykologisk utredning, det är något som jag själv efterfrågat för att få se vilka saker som inte riktigt fungerar som de ska ännu , eller om det är något som gör det?? (vem sätter normen) Jag har nu genomfört alla tester och jag kan ju sammanfatta det hela med ett ord: HUGA!! Det var ju inte riktigt vad jag hade väntat mig men sammanställningen är inte klar ännu.. Minnestesterna gick riktigt riktigt dåligt, betydligt mycket sämre än vad jag trodde att det skulle göra. Jag minns inte ens hur dåligt hon sade att det var.
Arbetsträningen går sådär, jag har varit otroligt trött, haft mycket att fundera på efter testerna och det känns som om jag faktiskt inte riktigt vet vart jag står idag. Det är nog läge för en nystart igen (tror det blir den 8:e eller 9:e i ordningen) då jag får ta ett rejält tag i nacken på mig själv och ställa mig på fötter igen. Det är mycket att hålla reda på och minnas och jag måste hitta nya strategier för att det skall fungera. Vikten går dock åt rätt håll, även om jag måste säga att det blir lite enahanda att äta samma sak hela tiden.. men så länge kroppen mår bra så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar