onsdag 15 september 2010

Berg och dal bana

Sommaren börjar lida mot sitt slut vare sig man vill det eller ej. Jag tog en åktur i livets berg och dal bana igen, det går upp och det går ner igen även om jag undrar varför det måste vara så mycket ner i måendet när livet erbjuder så många höjdpunkter.. Nåja, jag har börjat arbetsträna så smått, 1h varannan dag även om det är svårt att hålla det till 1h. Det känns riktigt bra, jag har väl inte börjat göra mer än att jag byter kontor ännu men det känns skönt att ha rutiner att hålla sig till. Jag skall börja träna också så snart jag fått koll på ekonomin och har landat i de nya rutinerna. Jag ser fram mot senhösten.. Det skall bli spännande med allt som är på gång,det kan bli riktigt bra faktiskt..
Published with Blogger-droid v1.5.9

1 kommentar: