måndag 31 oktober 2011

Hösten kommer.. Med ljusare tider?

Länge sedan jag skrev något här nu men just nu så travar livet på i sin stilla lunk. Jag mår bättre nu än jag har gjort på mycket mycket länge, anledningen till det är dels att jag inte måste piska mig själv till jobbet varje dag utan kan själv förfoga över min tid, dels att jag har lärt mig tänka på ett nytt sätt så att jag kan hantera smärtan bättre och slutligen TURE.
Han har verkligen gjort underverk med mig framför allt därför att jag har något annat att bry mig om än att gå och ha ont.
Dessutom vem bryr sig om det gör ont i huvudet när en katt kryper ihop på bröstet på en och sommnar kurrande..
Jag har väl också en del engagemang i föreningsliv nu något som jag tidigare inte orkade med och det är något som jag märker att jag har saknat. Summerar jag ihop allt detta så ser det något ljusare ut.. ivarje fall inte lika mörk grått som tidigare :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar